Hoe kunnen we u helpen?
Prijsstelling en betaling
Als we een taxi nemen, is het altijd dezelfde vraag, we zijn bang dat de rekening omhoog gaat. Wanneer u gebruik maakt van onze diensten, passen wij duidelijke pakketten toe, waarvan sommige op onze site worden gepost. Voor elke speciale aanvraag geven wij u vooraf een offerte. Geen exorbitante pakketten, geen verborgen of herziene prijzen na uw run.
Le prix du taxi est la combinaison de plusieurs composantes :
- Dekking: dit is een forfaitair bedrag dat van toepassing is vanaf de start van de wedstrijd.
- Een kilometervergoeding: elke afgelegde kilometer wordt in rekening gebracht. Het tarief wordt ‘s nachts verhoogd.
- Een uurtarief: elke minuut die aan een stop of aan een zeer lage snelheid wordt doorgebracht, wordt in rekening gebracht.
- Supplementen: in tegenstelling tot andere taxibedrijven rekenen wij geen bagage- of passagierstoeslagen aan.
Transferprijzen zijn altijd per voertuig en niet per persoon en het type voertuig wordt bepaald door het aantal passagiers.
Na validatie en betaling van het totaalbedrag sturen wij u automatisch een factuur per e-mail. Als u contant aan de chauffeur betaalt, hoeft u alleen maar een aanvraag in te dienen en wij sturen u deze binnen 24 uur per e-mail toe.
Onze tarieven zijn op maat gemaakt en degressief in functie van de afstand. U kunt op 3 manieren betalen:
- Maandelijkse facturering voor bedrijven zonder enige verplichting, abonnement of bijkomende kosten
- Bank of creditcard
- Contant geld
Reservering
U kunt uw bestelling plaatsen via ons online formulier. Vul de verplichte velden in en laat ons weten wat uw wensen zijn. Wij zorgen er dan voor dat u onder de beste omstandigheden weer op uw bestemming komt.
Wij raden u sterk aan om minstens 24 uur van tevoren te reserveren. Op deze manier garanderen wij de beschikbaarheid van het voertuig en/of de chauffeur. We accepteren echter last-minute verzoeken als we beschikbaarheid hebben.
Limocab’s taxitransfer biedt u een rit tegen een vast tarief, zodat u uw uitgaven op voorhand kent. Dit type overdracht is dus niet afhankelijk van de weg- of verkeersomstandigheden.
Plaatsen en diensten
Limocab, verzekert uw ontvangst in alle luchthavens van België. We voeren meestal de volgende overdrachten uit:
- Luchthaven Zaventem <> Charleroi Luchthaven
- Luchthaven Zaventem <> Brusselse treinstations
- Luchthaven Zaventem <> Luchthaven van Oostende
- Luchthaven Zaventem <> Luik Luchthaven
- Luchthaven Zaventem <> CDG Paris Airport
- Van/naar alle luchthavens BE, FR, LU, NL en DE
Ja, wij bieden thematische en ontdekkingstochten aan om de stad te ontdekken, om te gaan winkelen, om een show of een cultureel evenement bij te wonen.
Ja, Limocab biedt u een chauffeur en een prestigieus voertuig op de mooiste dag van uw leven! Wij zorgen voor al uw reisbehoeften tijdens deze fantastische dag: uitstapjes naar de kerk, het stadhuis, het gemeentehuis, enz…
Aanvullende eisen
Ja, Limocab biedt u een persoonlijk onthaal op de Belgische luchthavens en in het station van Brussel. Een chauffeur met een bordje met uw naam, bedrijf of andere contactgegevens die u kunnen identificeren, wacht op u en helpt u bij het dragen van uw bagage
Ja, bedrijven profiteren van de verschillende voordelen bij Limocab:
- Maandelijkse facturering.
- 5% korting als u kiest voor automatische incasso.
- Korting van 3% extra als er regelmatig vaste routes moeten worden afgelegd.
Ja, maar alleen als ze goed zijn ingepakt in hun reisdozen en in de bagageafdeling van het voertuig zijn geplaatst.
Nee, het is ten strengste verboden om tijdens de reis in het voertuig te roken.
Ja, indien vooraf aangevraagd. We zijn uitgerust met kinderzitjes, babyzitjes en stoelverhogers.
Wijzigen/annuleren
Elke wijziging of annulering van uw reservering moet ten minste 24 uur van tevoren per e-mail worden doorgegeven. Houd er rekening mee dat u, afhankelijk van de opzegtermijn, een deel of het totale bedrag van de reservering moet betalen.
Na het annuleringsverzoek ontvangt u een bevestiging per e-mail. Vergeet niet uw spam-map te controleren, anders kunt u ons altijd bellen als u niet binnen 12 uur een e-mail heeft ontvangen.
Andere
Wij nodigen u uit om onmiddellijk contact op te nemen met de chauffeur of met ons kantoor. Wij herinneren u eraan dat de verzending van vergeten artikelen wordt aangerekend aan de prijs van het Belgische postkantoor. Houd er rekening mee dat wij geen verantwoordelijkheid nemen voor voorwerpen die in het voertuig zijn vergeten en waarvan wij geen enkel spoor hebben.
In het geval dat uw vlucht of trein vertraging oploopt, wordt onze chauffeur op de hoogte gebracht van het nieuwe schema en zal hij op u wachten. U hoeft in dit geval niet extra te betalen voor het wachten van de chauffeur. Geef ons echter zo snel mogelijk de nodige informatie en we zullen ons best doen om u beter van dienst te zijn.
Ja, onze voertuigen zijn uitgerust met USB-aansluitingen + adapters zodat u ze zonder zorgen kunt gebruiken. Aan boord van limocab taxi’s zullen uw elektronische apparaten nooit zonder batterij komen te zitten!
Wilt u direct contact met ons opnemen?
Het antwoord op uw vraag staat niet op deze pagina? Heeft u een specifieke opmerking of vraag? U kunt dit formulier gebruiken en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zijn de velden met een asterisk (*) verplicht.
Klassen Kies uw comfort en plan uw volgende